Sunday 3 July 2011

Larian 1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia . 1 apa lagi lepas ? =='

Assalam .

 Oke , hari nie hari sabtu . kene pergi  sekolah di sebab kan ada program Larian  1 Murid 1 Sukan 1 Malaysia . ikut kan hati aku memang malas nak pergi . aku nie memang malas nak g sekolah kalau ada program2 selain belajar nie . *bajet je . di sebabkan kalau pergi dapat sijil peringkat kebangsaan + dapat markah koko byk . terpaksa pergi , memikir kan masa depan . hehe
 
 Sebenarnya  bagi aku bukan larian pon , berjalan ada la . mana tak nya , dari permulaan sampai la tamat . berjalan jee . buat apa nak berlari , cepat sampai pon tak dapat hadiah . dapat peluh + penat jee . baik relax2 je . time berjlan masuk taman cina . aku dengan kekawan aku punya gila sampai . kite orang tekan loceng setiap rumah . dengan harapan dapat kejutkan cina tu bangun  pagi . hahaha . Lepas tu kacau amoi la . syok la jugak . tapi sayang hari nie aku tak jadi photographer . camera nya tinggal rumah . tak dapat la snap2 gambar . posing   maut tidak dapat di lakukan .

 ada la dalam 15 minit aku sampai sekolah . masuk je pagar sekolah , aku dengan kekawan aku berlari sampai padang . konon nya nampak la sikit macam orang berlari . hehe . sampai padang semua kene kumpul ikut kelas . berjemur la semua kat tengah2 padang tu . tengah2 sibuk cikgu kasi ucapan kat depan , ada pulak sorang dak pompuan nie ceramah aku . membebel punya membebel punya membebel . die stop , sebab bengang coz aku tak layan apa yang die ckap . hohoho

 Balik kol 12.00 . ikut jadual hari jumaat . nasib baik awal . kene balik naik bas pulak . naik bas g busten , lepak2 . sekali turun , bas sudah gerak la . sengal punya pakcik !! kata bergerak kol 12.30 , aq turun2 tgok da tak ada . agak jam pakcik tu waktu India ke ape ? awal sgt. grr~ tunggu la sampai kol 1.30 terpangak kat busten tu . dengan perut yang agak lapar .  sampai rumah kol 2.15 . mandi terus pelahap  nasi . lapar der~
huhu .

um , sudah la nie . aku pon penat nie . malas nak taip panjang2 . bbye ! :D
 

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011