Sunday 31 July 2011

Assalam ,

waa , dah berhabuk blog aku nie . lama giler tak update . sebab busy la kot dan tak tahu nak update pasal apa . yg aku nak citer , sabtu lepas (24/7) . sekolah aku ada buat pertandingan Futsal Challenge . kelas aku ada buat team , tapi aku tak masuk team tu . aku join team sebelah kelas aku . dalam team tu , semuanya india . aq sorang je melayu . teruk la jugak asyik kene nganjing jee . dah la aku nie tak bapa nak   putih sgt . hehehe . alhamdulillah , team aku dapat no 2 . tak sia2 aku main dari kol 8 sampai kol 4.30 . lama tuu . tertidur2 aku kat padang bola tu nak menunggu turn team aku main .

sepatutnya, hari nie aku ada main futsal kat sekolah kawan aku . tapi last2 minit , team aku tak jadi pulak nak main . ada la jugak kecewa sikit dlm hati nie . punya la excited aku nak main kat sana . grr~


nie la pic yg sempat kwan aku ambil ,




mmg dalam kehausan teramat sangat da nie . hehehe . buat team kelas aku tu , korang jangan sedih coz kalah hari tu , tahun depan korang leh cuba lagi . aku tahu korang kecewa , walaupun korang x citer. aku paham perasaan korang . ;)

ok la , cukup la sampai sini . assalam . :D


0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011