Thursday 4 August 2011

First Time

Assalamualaikum !

   Apa yang first time ? hari nie adalah hari bersejarah bagi kereta ibu coz  hari nie first time kereta tu excident . 4 ramadan , boleh lak excident . alhamdulillah , semua selamat just lebam-2 je  sebab terhentak . ayah oke , ibu dengan adik kecik aku tu jelah lebam-2.  kesian adik aku la , ambil ko lebam kat pipi .  time excident tu , aku dengan akk , adik aku kat rumah . jadi selamat la tak ada papew .

 Excident time lepas hujan . dengan keadan jalan yang basah , ayah aku hentam buat drift  lak  dekat corner . hurm , akhirnya berpusing-2  masuk parit . nasib baik tak ada papew . nie semua sebab tayar la ! ayah nak jimat , maklumla nak raya nie . ayh tukar tayar second hand(tak bagus) . sekarang nie ayah dah insaf ,  tak nak beli tayar second hand . biar hilang duit , jangan hilang nyawa .  :D 








 Hope kereta dapat dibaiki sebelum raya . takkan nak raya naik kereta kemek2 kot ? hehehe . Hari nie excident , semalam orang nak pecah masuk rumah . nasib baik tak sempat , kalau tak  hilang barang2 kat rumah nie . tak silap , tak beraya aku tahun nie . banyak betol dugaan yang mendatang . syukur la , semua selamat . :)


oke la , cukup la sampai sini . bbye ! :)

2 comments:

A said...

aku yorkan kau pasang meriam depan rumah.sekian

Zuhairi Zain said...

cadangan ko akan aku pertimbangkan . :D

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011