Friday 21 October 2011

Analisis

Salam hai! :D
 dah baca tajuk ? oke entry kali nie aku cuba membuat analisis. bukan analisis darah, apatah lagi dara. huhu. ianya analisis peperiksaan yg aku duduki seminggu nie.

hari pertama Math : susah la jugak. barak kepala aku nie kerjakan. tekan2 kakilator, tak kua2 juga jawapan.     aku rasa jawapan tu malu2 kot nak keluar.

hari kedua Sejarah : haa, nie aku minit sikit nak citar. sebab pe ? sebab sebelum dapat kertas soalan aku dah tahu jawapan dia. pelik kan ? tapi itu la kebenaran bila dapat soalan bocor. bukan sebiji, tapi dua biji ! memang seronok . part essay tu, pandai sendri pkir la. :D

hari ketiga Agama : cita agama ni lebih kurang macam sej. lain dia, time exam paper agama, aku banyak luang kan masa untuk bermimpi. 20 minit je kot soalan agama tu aku jawab. selebihnya, aku isikan dengan tido. haha

hari  keempat Kimia : err~ paper kimia wei ! bukan kima*. hahaha boleh tahan la susah soalan dia. kenapa lah subjek sains tak dapat soalan bocor. hee~ paper kimia aku suci sikit,sebab ada kosong. aku cuma mempermudahkan kerja cikgu, senang sikit dia tanda nanti. hohoho *lulusjadila.mintaksangat.

hari kelima LukisaKejuruteraan : err~ *kalau starting dah 'err' mesti susah. memang betol susah ! ada soalan yg senang tu boleh la aku lukis. nie soalan yg nk teleng2 kan kepala, payah sikit. asal aku berimaginasi je, mesti aku berimaginasi benda lain. nak mkan la, nk jalan2 time cuti seminggu nie. haish. erti kata lain, aku saja je buat alasan. hahaha. *lulusjadila.mintaksangat.


oke la sampai sini je. enjoy your holidays !

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011