Thursday 13 October 2011

Demam peperiksaan

Assalam,
 errr.... serius, dah lama gila aku tak update bini no 7 aku nie. rasa rindu kot. entry sebelum nie, aku just shared lagu tok dia je     :). Adat budak sekolah,  mesti la sibuk dengan exam. Hari nie start final exam sekolah aku. Dah lah tak baca papew pon. Nasib paper BM, esok BI. pening kot pale nanti. Final  exam  nie aku cuma target, nak dapat result yang lebih baik dari mid year exam aku. malas nk target lebih2, confirm tak tercapai kot. dah la aku nie malas nak mengadap buku, asyik merayap jee. 3 minggu kot exam nya. lama tu! kalau PMR dlu, seminggu lebih je. tak payah nak pening2 pale. tapi tak syok juga, kalau hidup nie tak ada cabaran kan3 ?  oke la. cukup la sampai sini je entry aku kali nie. bye!


awak! thanks sebab sayang saya. saya suka tengok mata awak setiap kali kita jumpa.
kalau boleh tiap2 hari saya nak jumpa awak. nak tenung mata awak yang cantik tu lama-2.
sayang kamu! ^^ 

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011