Saturday 3 December 2011

Assalam, hai ! :D
dah lama betol aku tak update blog. busy kot cuti ni and tak ada benda nak cerita
Hari nie aku ada fedup sikit kot.  Petang tadi 4 buah kedai aku pergi, mintak tolong pasangkan barang motor aku. semua tak nak buat. tak faham betol aku. kalau die buat, die yang untung. bukan aku tak bayar pon. hee~

lepas tu tak tahu nak gerak mana, aku gerak bandar. maklumla dah ada lesen L. tapi aku nie ada lesen dengan tak ada sama je. jejak jugak bandar tu. akhir sekali aku lepak tasik dekat sg.mati.

aku jemput sayang aku kat taman dia. rindu sangat da. tu yang nak jumpa. padahal 2 hari lepas baru je jumpa. dah sayang sgt, tinggal kan kejap pon dah rindu. :)  syok jugak la berpusing-2 aku dengn die kat tasik tu. dah penat lepak dekat bangku taman permainan. melihat kanak-2 kecik yang tengah seronok bermain. suka kot tengok budak-2 ketawa cara berjalan semua. tapi time menangis tu den tak minat.

Seronok dapat lepak dengan kamu hari nie. lepas nie saya nak gerak singapore, tak lama pon. 3 hari je. take care ! love you! muahx! cinta kamu Erna Sharina

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011