Thursday 8 December 2011

December.

Dah masuk bulan 12 dah.  lagi berapa minggu je dah naik sekolah. err~ masuk bulan 12 nie, aku busy sikit dengan tuisyen.  Selasa-Khamis dari pukul 2-4 petang tuisyen biology. Isnin-Jumaat 8-10 malam tuisyen addmath pulak. non-stop seyh! act aku yang nak. ibu ayah tak ada paksa pon. aku tengok kekawan aku semua tuisyen,  takkan aku duduk rumah goyang kaki je. Tahun depan dah la aku calom SPM 2012, baik aku sedia awal

Esok malam aku dah gerak JB balik kg. Jumaat pulak masuk singapore, tak sabar seyh! da lama tak lepak sana.  3 hari stay sana. Hari ahad balik segamat balik. Isnin nya pulak gerak utara sampai hari khamis kot. peee, holiday habis. kalau jadi la.  aku pon dah bosan cuti nie tak berjalan.

Pagi tadi family aku semua pergi buat passport, dah siap tu. ayah aku tiba-2 ajak singgah kedai motor. waa, ada chance dapat motor baru nie. time dalam kedai tu, ayah aku berminat nak belikan moto modenas GT128. tapi aku dari dlu minat 135Lc. harap dapat la motor yang aku idam-2 kan sebelum nie. kalau ayah nak belikan GT128 tak pe la. ery terima je. :')

 Petang nya pulak aku gerak dengan kawan aku g bandar. nak jumpa buah hati. nanti dah holiday, dah tak dapat jumpa. rindu seyh! tapi aku jumpa sekejap je. di sebab kan kesuntukan masa. tak pe, janji aku dapat jumpa.



Saya harap awak dapat jaga diri masa kita berjauhan.saya nak awak tahu yang saya sayang awak sorang je. serius tak tipu, i really miss you wahai bunga ku. :')


0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011