Sunday, 15 January 2012

Motor Baru.

Salam,
 malas nak citer panjang. ayah aku belikan aku motor baru plat JNH sempena aku dapat lesen P. *mcm mana pulak kalau akk aku dah dpt lesen keta lak, takkan keta baru ? tunggu jelah. hoho. tarikh aku dapat 10.01.2012. nak tunggu tarikh tu, hamboi tido pon tak tenang, kentut pon tak puas. haish~ nak tahu motor pe, tengok la pic bawah nie. :)

motor biasa jee. act aq dari dlu ngidam 135Lc, tapi ayah aku mampu yang nie jee. so aq terima jelah dari tak dpat kan ? motor nie limited. jadi sapa yang nak beli, baik order cepat :D okela  cukup la nie. bbye ! 

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011