Saturday, 7 January 2012

Firstday sekolah 2012

Salam.

    2012 dah F5 dah aku. rasa kejap je masa berlalu. suasana pon dah berubah. bangun pagi pon dah tak riuh mcm tahun lepas coz akak aku dah habis sekolah cuma aku dengan adik aku je. bunyi motor kekawan aku pagi-2 pon dah tak dengar. kalau tak, pagi-2 dah memekak  panas kan enjin. aku stay tumpang cikgu aku nak g sekolah. kol 6.30 dah kena tunggu kat tepi jalan. sesorang lak tu. aku dah ada lesen motor siap P lagi (riak) , tapi ibu  tak bagi bwk motor g sekolah lak. terlalu syg la tu. xP Jadual kelas aku tahun nie padat giler kot. balik lambat seyh!  kol 5.50 hari selase baru leh balik. ada sukan la bagai. 'sekolah ku,rumah tumpangan ku' grr~
  first day sekolah, aku balik tumpang moto kawan. sekali bocor pulak tayar nye. elok-2 dapat sampai rumah  awal, dah lambat jadi nye. dah badmood hari pertama sekolah. cukup la nie. daaa~

Hope this year is better than last year. :)

2 comments:

alfi kasran said...

aku ingat aku je balik pukul 5,kau lagi dahsyat balik 5.50

Zuhairi Zain said...

ko awal 50 minit jee. ko asal balik lmbat ?

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011