Tuesday, 26 April 2011

Hanya berharap !

Waa , hari nie jiran saya sudah angkat moto baru  RxZ tuu . giler laju tu . Ramai kekawan sudah dapat motor baru , yang paling jeles tu ada yang dapat moto 125z tu .  memang kencang . Saya pon inginkan moto baru . bila usha ayah nak moto , ayah kata tunggu dapat lesen dulu . waaaa ! lama lagi la . birthday saya dah lah bulan 11 .  tak pee , bersabar jelah .  tak kan kite nak paksa lak kan ? tak elok kod .


tahu nie motor pe ? nie la motor idaman saya 135LC . motor nie mcm jambu sikit KOD . haha . Memang dah lama mengidam kan motor nie . bila ayah ada cakap nak belikan motor bila dah dpat lesen . hati nie berharap sangat dapat motor baru .   tak apa lah kalau tak dapat . mungkin tak ada rezeki . so sekarang nie , hanya perlu menunggu dengan penuh kesabaran jee . sayang ayah ! :D

2 comments:

AllyXD said...

insyallah satu hari nanti pasti akn dpt apa yg di impikn....belajarlh bersungguh2 bila dpt result bagus ayah pun happy..x sia2lh dia belikn motor...

Zuhairi Zain said...

oke . thanks ! :D

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011