Wednesday 18 May 2011

Hati Panas ~

sebelum aq start bercerita , aq nak beri salam dlu .
        Assalammualaikum~
 haa , da lama jugak aku tak update blog nie . mula-mula buat dlu , cukup main rajin update . hehehe . hurm , sebab pe tajuk hati panas , coz hati aku angin je hari nie . ada dua sebab KOT buat aku angin .  Sebab pertama , sekarang nie musim demam EXAM . ramai budak sekarang busy ngadap buku . aku ? tak fb , layan tb , kalau tak pon , keluar merayap . BUANG duit . huhu .  hari nie aku ada paper bio , math 1 , math 2 . bio paper 1 tadi kire oke ag la . nk citer pasal math paper 2 nie . peeeee~ sakit siol . susah giler . penat aku perah otak . tak keluar2 jugak formula yang aku hafal .  dah kutip kertas , baru la nk keluar semua formula . grr~ mase jawab paper 2 tadi , 2 jam setengah . aku jawab dalam masa 50 minit jee kot . selebih nye , aku tido  , kire bintang , tengok bulan . hahaha . aku just mintak lulus jee . amin~ cuti 4 hari nie , kerja aku merayap jee . dah la Hari Guru tak datang . bajet tak nak datang , coz nak study . tapi hampeh~ merayap saja .  huh ! xD

second , tadi time otw nak balik rumah . kat dalam bas , ada budak sekolah lain nie kerja nak memekak jee . Mulut macam siol jee . tahu kutuk orang jee . haish . da la  memekak , pastu duduk sebelah aku . silap kene tumbuk jee . hurm , time dalam bas tadi , ada sorang budak nie . cacat sikit . budak nie tak ada telinga sebelah . sebelum die turun dari bas , budak sebelah aku nie kutuk die . "woi , mana telinga ko sebelah , kene gigit dengan mak ko ke ? " macam siol tak ? budak tu pon diam jee . aku apa lagi , pergi kat budak yg kutuk tadi tu , sound abis2 . pucat gak muka budak tu .  die ajak member2 die salak aq . takut . *nasib baik budak tu baru form 1 . kalau tak memang kene sepak . eceyh~ haha . tak payah nak bajet gengster sangat , sound sudah . agak tak  makan saman , baru pukul . huhu . tapi aku kesian gak tengok budak tu , kene ngejek buat bodoh jee . lagi2 bila kene salak pasal ibuayah . haish ~ bagus jugak budak tu , sabar jee . sabar separuh dari iman ~ hehe .

 allah jadi kan seseorang kat dunia nie , mesti ada yang seber kekurang . soo jangan la kite nak bajet perfect sangat . :D oke la . penat sudah ! mahu lelap mata dulu .

wassalam~

2 comments:

A said...

jadah hafal formula...bukan disediakan ke dowh?

Zuhairi Zain said...

byk la ko . formula die kasi tu , tak semua soalan leh guna. ada yang die tak msok kan . grr~

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011