Thursday 9 June 2011

Bujang .

Assalamualaikum !

 Hari ni aku duduk rumah membujang untuk beberapa jam . jarang aku tak ikut family aku g jln2 . Petang tadi , parents aku semua pergi Gunung Ledang bawak sepupu aku dari Singapore . Aku malas nak ikut die orang . Baik aku lepak dengan kekawan aku . die orang lagi memahami aku kot . Family aku semua gerak keluar pukul 3 lebih gitu la . kol 4 aku dah siap-siap nak g bandar naik motor . tapi tak kesampaian , ada polis buat roadblock pulak . baru aku nak jumpe kawan aku . dah lama kot aku tak jumpa die . die hanya dapat kirim salam je kat aku . tapi tak apa !  die add fb aku tadi . nasib baik kawan ada kat bandar dapat jumpa die or dating dengan die . die tu ex member aku . :D . Aku lepak  kat taman permainan , tunggu  member aku sampai . dengan ada nye RM 0.00 kat wallet aku , aku ajak member aku lumba.  bet RM10 . siot tol  ! kalah la pulak . kalah tipis je . yang penting aku masih bernyawa lagi . um , dah kalah mesti la kene byar duit betting . member aku nie pham dengan keadaan aku sekarang , die kate tak yah bayar . senyum jee aku . hehehe . um , oke la  ! aku nak buat hw yg baru sentuh semalam .  bbye !

Aku sayang kekawan aku ! :D












HIPUP TAK SENANG , HARAP MATI TAK SUSAH ! :(

0 comments:

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011