Tuesday, 21 June 2011

Selamat Hari Lahir Ibu ! :D

Assalamualaikum !

oke , semalam birthday IBU aku . aku pon sebenarnya tak ingat semalam birthday ibu . Nasib baik akak aku ingat kan . then , malam semalam . ibu siap sindir aku lagi . "hari nie hari jadi ibu , along belikan ibu chokolat . ery nak kasi ape kat ibu ?'' oke aku blurr kejap . " ery duit tak ada la ibu , ery kiss ibu jelah . SELAMAT HARI JADI IBU ! moga panjang umur murah rezeki " itu jelah hadiah aku tuk birthday ibu . hehe . dengan tiba2 , adik aku yang paling kecil sekali , baru umur 1 tahun kot . *cakap pon tak pndai lagi . die pon sibuk nak kiss ibu . tengok aku buat .die pon ikut . gedik tol adik aku tu .  geram kot 







haa , ni la ibu kesayangan aku . tempat aku mengadu masalah aku . tempat aku berkasih sayang . dalam adik beradik , aku la paling manja dengan  ibu . hehe  . semalam , cukup la birthday ibu aku tuk kali ke 40 tahun
ery doa kan . semoga ibu panjang umur , murah rezeki . ibu maaf kan salah silap ery kat ibu tau . :'(

1 comments:

AR said...

ni r muk su sy. haha
manja terlebih korg ni. haha

Post a Comment

 

Blog Template by Talk itu Cakap

Template edited for xx Ery Budak Hyper xx © 2011